Skip to main content Skip to search

PARTNERE

Loyalty Communication

Loyalty Communication er spesialister på multichannel markedsføring som tilbyr et high-end verktøy innen multichannel markedsføring.

Ved hjelp av Loyalty Communications fleksible teknologi, har vi utviklet Growth Mindeset Surveys™, myNUDGE™.

Sjekk ut Loyalty Communication på www.loyaltycommunication.com

Marshmallow

Har du hørt om marshmallow-studiene? Ut ifra studier som begynte på 1960-tallet fant forskeren Walter Mischel og hans kolleger ut at barn som viste god impulskontroll i valgsituasjoner da de var små, også gjorde det bra senere i livet. Forskerne ga barna en marshmallow og beskjed om at de skulle få en til dersom de lot være å spise den første. Etter femten minutter kom forskerne tilbake med marshmallows til barna som hadde motstått fristelsen. Det er lett å falle for umiddelbare fristelser, selv om vi vet at det smarteste er å gå for de langsiktige konsekvensene. Nudge er et verktøy fra atferdsøkonomien som kan hjelpe oss å velge smarte, langsiktige konsekvenser fremfor de ugunstige, umiddelbare godene.

Marshmallow er et fagnettverk som består av erfarne konsulenter som kan hjelpe din virksomhet med å utvikle en growth kultur ved hjelp av nudge.

Sjekk ut Marshmallow på www.marshmallow.no